KDR 9594

Kāds iegaumē pēc drēbēm, kāds pēc sakodiena! Zobārsts-implantologs Sergejs Andrijevskis ne tikai īsteno savu privātpraksi, bet arī vada divas stomatoloģijas klīnikas Londonā, ir atklājis savu zobu tehnisko laboratoriju “Dental Tech” un aktīvi attīsta arī klīniku Rīgā.

Tuvākajā laikā kabinetu skaits klīnikā “Dental Art” pieaugs no pieciem līdz 11.

Vārdu sakot, Sergejs ir spilgts piemērs, ka arī Latvijā bizness var augt, attīstīties un nest peļņu. Taču tas, kādā veidā 33 gadus vecais ārsts pagūst praktizēt, regulāri paaugstināt kvalifikāciju, vadīt biznesu un neaizmirst par savu ģimeni – tie ir jautājumi, kas mūs visus interesē.

– Daudzi cilvēki implantus saista ar kosmetoloģijas jomu…
– Tieši tā, taču stomatoloģijā tas nozīmē, ka es veicu sarežģītas ķirurģiskas operācijas, bieži vien pat nākas pieaudzēt vai pat transplantēt kaulu… Runājot vienkāršā valodā, es veidoju jaunus zobus.

– Normāli bērni baidās no zobārstiem. Kāpēc tāda profesijas izvēle?
– (Smejas) Tieši tādēļ, lai pārvarētu bērnības bailes! Bet, ja nopietni, tad es vienmēr esmu vēlējies darboties medicīnas jomā, man patīk izstrādāt sīkas detaļas, neesmu vienaldzīgs pret precizitāti un skaistumu. Implantologs – tas ir tieši šāds juveliera darbs.

– Tātad jūs atceraties cilvēkus pēc viņu smaida?
– Tieši tā! (Smejas) Es varu aizmirst vārdu un skatienu, bet smaidu un sakodienu atceros vienmēr!

– Lielākā daļa jūsu vienaudžu dod priekšroku strādāt kāda vadībā. Jūs – ne. Kā radās ideja par savu biznesu?
– Attiecībā uz zobārsta praksi esmu izgājis visas stadijas, sākot ar stažieri līdz pilnvērtīgam ārstam. Stomatoloģijas institūtā paguvu pastrādāt arī par sanitāru nakts dežūrās – ļoti sarežģīts darbs! Laikam tad šī tieksme augt gan karjeras, gan profesionālā ziņā izpaudās īpaši spēcīgi.

Taču atvērt savu biznesu es nolēmu tad, kad sagribējās uzlabot zobārstniecību kopumā. Man nepatika klientu apkalpošanas kultūra, finanšu ekonomija uz kādiem sīkumiem, kas uzreiz padara neiespējamu sasniegt pēc iespējas labāku kvalitāti gan sev kā ārstam, gan pacientiem.

Nesimpatizēja arī kolēģu pozīcija, kad medicīnas darbinieka intereses tika nostādītas augstāk par visām pārējām. Man pacients – tas ir pats galvenais. Ar tādiem uzskatiem piemērota ir vienīgi privātprakse.


– Un ar kādiem mīnusiem uzreiz nācās saskarties?

– Kad tu pats sev esi saimnieks, ierobežot nākas nevis resursus, bet klientus – visus nav iespējams izārstēt, bet strādāt līdz samaņas zudumam, tā arī nav izeja.

– Bet kāda tad ir izeja?
– Lai savu redzējumu nodotu cilvēkiem, ir vajadzīgs personāls. Tā man parādījās daži ārsti un nedaudz vēlāk – higiēnists. Pašlaik Latvijas un Londonas klīnikās man strādā jau 24 speciālisti.

– Kad sāc strādāt pats sev, sastopies ar divām būtiskākajām problēmām: klientu bāzes nepieciešamība un, protams, finanses, jo zobārstniecības kabineta aprīkošanas izmaksas ir visai ievērojamas.
– Es ņēmu finansējumu “Altum” programmā, kas piedāvā garantētus kredītus jaunajiem uzņēmējiem. Tas ļāva 2008. gadā atvērt pirmo kabinetu: maziņu telpu, kurā bija tualete, pats kabinets, palīgtelpa un gaitenis. Kopējā telpas platība bija tikai 33 kvadrātmetri.

– Tas nozīmē, ka krīze nenobiedēja?
– Tā sakrita apstākļi! Es atvēru klīniku un atnāca krīze. Ja es zinātu, ka valstī būs šāda situācija, būtu paņēmis pauzi. Taču manā gadījumā atkāpšanās ceļa nebija – kredīts bija paņemts, bet variants nepildīt savas saistības man neeksistē. Tādēļ nācās mācīties uzņēmējdarbību “kaujas apstākļos”: vairāk strādāt, vairāk analizēt, domāt un plānot.

– Bet varbūt kritiskā situācija, tieši otrādi, palīdzēja?
– Mēs uzreiz sākām apgūt jaunas darba metodes attiecībā uz klientiem, tādēļ, ka ātri sapratām: tikai ar labu medicīnu tālu netiksi. Nācās apgūt klientu servisu, pārdošanas īpatnības, izveidot mājaslapu, kas pirms nepilniem desmit gadiem vēl bija liels retums.

Mēs centāmies saprast klientu vajadzības un tās apmierināt. Vieni no pirmajiem tā saucamo “ārstēšanas plānu” ieviesām ne tikai uz papīra, bet arī realizējām praksē – pirmās vizītes laikā pacients saņem pilnu klīnikas apmeklējumu sarakstu, ārstēšanās iespējas un izmaksu sarakstu uz visu ārstēšanās ciklu un pa etapiem. Tas tiek darīts, lai cilvēkam būtu pilnīgs priekšstats, uz ko viņš tērē naudu, un būtu iespēja plānot savu budžetu.

– Kādēļ neaizbraucāt? Daudzi ārsti dod priekšroku darbībai citās Eiropas vai pat Amerikas klīnikās.
– Jo šeit ir mana dzimtene un es nevaru par savu pastāvīgo dzīvesvietu iedomāties citu valsti.
Aizlidot darba darīšanās uz Londonu un atgriezties – tas ir viens. Savukārt palikt tur uz visiem laikiem – tas ir pavisam cits stāsts.

Kad vēru vaļā klīnikas Londonā, man bieži nācās būt Anglijā – tādus komandējumus es saucu par “ekonomisko izsūtījumu”.

– Cik viegli jums, Latvijas uzņēmējam, bija atvērt privātpraksi Londonā, salīdzinot ar privātprakses atvēršanu dzimtenē?
– Daudz vieglāk! Tur viss ir vērsts uz nākotnes peļņu, un formalitāšu skaits, kas jānokārto, ir daudz mazāks. Respektīvi, par pamatu tiek ņemts veselais saprāts, nevis formalitāšu ievērošana. Piemēram, uzņēmuma reģistrācija Londonā aizņem tikai pāris dienas un neiztukšo tavas kabatas tā, kā tas vēl pavisam nesen bija Latvijā. Savukārt atrast labu speciālistu ir daudz vienkāršāk nekā šeit – tur nav profesionāļu deficīta.

– Vai neesat domājuši pārcelt savu darbavietu uz Angliju pilnībā?
– Nē, es vēlos dzīvot un nest labumu savai valstij. Kad dzirdu sūdzības par to, ka Latvija nevienam neko nedod, tad vienmēr domāju, ka valsts – tas esmu es un katrs no mums. Kad katrs sāks strādāt, lai padarītu savu valsti labāku, agri vai vēlu šeit kaut kas mainīsies.

– Atteikt klientam varat?
– Varu, ja klients vēlas izdarīt to, kas viņam vēlāk kaitēs. Varu godīgi pateikt: jūsu gadījumā balināti zobi neizskatīsies skaisti. Jā, tas ir risks, ka klients meklēs citu speciālistu, taču mans galvenais uzdevums ir – “nekaitēt”. Piekāpties šī principa priekšā es nevaru.

 

 

– Esat atzinies, ka strādājat 14 stundas diennaktī, lidojat no Rīgas uz Londonu un atpakaļ. Kā jums izdodas vēl papildus tam būt par ģimenes cilvēku?

– Brīvdienas viennozīmīgi veltu mājām un ģimenei, savukārt darba nedēļu lieliski var saplānot pārlidojumu laikā.

– Varat atļauties nestrādāt nedēļu nogalēs?
– Pēdējo gadu – jā, bet līdz tam desmit gadu nebija ne normāla atvaļinājuma, ne mierīgu brīvdienu. Tagad nedēļas nogales pavadu ar sievu un bērniem.

– Kā jūs varēja izturēt mājās ar tādu darba grafiku?
– (Smejas) Varbūt arī nevarēja, bet es par to nezināju, jo nācu mājās vienīgi, lai pagulētu.

– Kad jums pirmo reizi izdevās doties atvaļinājumā?
– (Smejas) Pagājušajā gadā! Veselu mēnesi varēju pavadīt Ķīnā, mācoties kung-fu un izslēdzot telefonu.

– Jūs ik dienu cilvēka smaidu veidojat labāku un spilgtāku. Jums tā nav kļuvusi par rutīnu?
– Tieši tādēļ, lai nekļūtu par rutīnu, es attīstu biznesu. Pašlaik domāju par klīniku tīkla paplašināšanu Anglijā, sekoju līdzi laboratorijas darbam un regulāri mācos – ne tikai medicīnu, bet arī uzņēmējdarbību.

Pēc MBA diploma saņemšanas ieguvu vēl vienu medicīnas izglītības pakāpi. Biznesam, it īpaši, ja tas ir saistīts ar medicīnu, ir savas prasības, tādēļ es regulāri sēžos “pie skolas sola”, un “pēdējais” diploms šajā jomā nemaz neeksistē.

– Jūs esat darbaholiķis?
– Nē, es vienkārši mīlu savu darbu un mana misija ir – padarīt zobārstniecību labāku.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

Free ‘Travel Like a True Adventurer’ E-book

1. Pakalpojuma sniegšanas adrese un kontaktinformācija

Zobārstniecības klīnika “Dental Art”

Krišjāņa Barona iela 20, 2.stāvs., LV-1010, Latvija

Phone: +371 67278933 

E-pasts: info@dentalart.lv 

www.dentalart.lv

2. Rezervācijas

Pilna mutes dobuma higiēnas rezervāciju iespējams veikt mūsu mājas lapā, tiešsaistē izvēloties kādu no rezervācijai pieejamajiem datumiem un laikiem.

Rezervācijai pieejamie datumi un laiki ir aktuāli brīdī, kad mājas lapas lietotājs uzsāk aktivitāti mājas lapā un tie atjaunojas ar regularitāti katras 10 minūtes. Tā kā pastāv iespēja, ka mājas lapas lietotāja rezervācijai izvēlētie datumi var tikt vienlaicīgi rezervēti arī izmantojot citus reālā laikā rezervācijām paredzētos kanālus, piemēram, telefonu vai citas tiešsaistes platformas, tad situācijās, kad būs radušies dubultas rezervācijas, klīnikas administrator sazināsies ar lietotāju, lai vienotos par izmaiņām veiktajā rezervācijā. Izmaiņas rezervācijā tiks piedāvātas atkarībā no apstākļiem, un ņemot vērā brīvo laiku pieejamību.

Uzsākot rezervācijas procesu mājas lapā, lietotājam tiek dots laiks 10 minūtes, lai pabeigtu rezervāciju.

Rezervācija ir uzskatāma par apstiprinātu, kad lietotājs ir norēķinājies par rezervāciju, izmantojot tiešsaistes maksājumu sistēmu mājas lapā, un rezervāciju sistēmā nav radušies dubultās rezervācijas, augstāk minēto iemeslu dēļ.

Rezervāciju iespējams atcelt jebkurā laikā.

Rezervācijas maksu atmaksā

  • 100% apmērā – atceļot ne mazāk kā 2 nedēļas pirms rezervācijas sākuma;
  • 50% apmērā – atceļot ne mazāk kā 1 nedēļu pirms rezervācijas sākuma;

Atceļot rezervāciju mazāk kā 1 nedēļu pirms noteiktā datuma, maksa netiek atgriezta. Maksa netiek atgriezta arī neierašanās gadījumā.

Ja neparedzamu apstākļu dēļ, pacientu nav iespējams pieņemt paredzētajā datumā rezervācijas maksa tiek atgriezta pilnā apmērā, bez laika ierobežojuma. Šādās situācijās tiek darīts viss iespējamais, lai pacientam palīdzētu atrast citu laiku procedūrai.

3. Maksājumi

Maksa par rezervāciju jāveic 10 eiro apmērā, kas ir daļa no gala summas, kas norādīta kā maksa par pakalpojumu jau pēc 10 eiro atlaides, kas piemērota par rezervācijas veikšanu tiešsaistē.

Maksājumu iespējams veikt ar maksājumu karti rezervācijas laikā mājas lapā.

Rezervācijas maksas atgriešana, gadījumā, ja rezervacija tiek atcelta saskaņā ar punktu 2, var aizņemt līdz pat 30 dienām, taču vairums maksājumu nepārsniegs 10 darba dienas no rezervācijas atcelšanas brīža.

Mūsu mājas lapa izmanto digitālās drošības sertifikātu SSL (Secure Socket Layer), kas nodrošina lietotāja datu drošību un konfidencialitāti.

Uzmanību: Ja maksājuma laikā rodas tehniskas problēmas un lietotājam netiek piedāvāta iespējam maksāt ar karti, lūgums rezervācijai izmantot citu e-pastu vai mēģināt veikt rezervāciju no citas ierīces.

4. Privātuma politika un sīkdatnes

SIA “Dental Art” ir veikusi visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu drošību un nepieļautu to nepamatotu nokļūšanu trešo personu rīcībā.

  • SIA “Dental Art” zobārstniecības klīnikas un/vai interneta vietnes  www.dentalart.lv apmeklēšanas laikā SIA “Dental Art” var saņemt informāciju, kas satur personas datus:
    1.1. iegūstot personas datus tiešā veidā (piemēram, vārds un uzvārds, personas kods, tālruņa numurs un e-pasta adrese)  ārstniecības procesa nodrošināšanai un ārtstniecības pakalpojuma kvalitātes kontrolei.
    1.2. par interneta vietnes www.dentalart.lv apmeklējumu informācija tiek iegūta arī netiešā veidā, piemēram: izmantojot sīkdatnes un/vai citus tehniskus līdzekļus. Šīs darbības mērķis ir uzraudzīt un nodrošināt labāku www.dentalart.lv izmantošanu un attīstību.
  • Personas datus SIA “Dental Art” apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot personas datus, SIA “Dental Art” izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.
  • Izmantojot zobārstniecības klīnikas “Dental Art” pakalpojumus, Klients/Pacients piekrīt un atļauj SIA “Dental Art” reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt personas datus, kurus Klients sniedz SIA “Dental Art”, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams, un šādiem mērķiem:
    3.1 datu apstrāde ir nepieciešama ārstniecības procesa nodrošināšanai;
    3.2 dati ir nepieciešami Klienta/Pacienta identificēšanai un uzskaitei;
    3.3 dati ir nepieciešami saziņai un informēšanai (epasta un/ vai īsziņas sūtīšanai);
    3.4 dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet darījuma – ārstniecības procesa un tā nodrošināšanas.
  • SIA “Dental Art” nodrošina Klientu/Pacientu personas datu aizsardzību un drošību, to neizplatīšanu trešajām personām atbilstoši tam, kā to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, tai skaitā arī ārstniecības iestādei saistošie LR normatīvie akti.
  • Klientam/Pacientam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrādi vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Klients/Pacients jebkurā brīdī var pieprasīt savu datu dzēšanu. SIA “Dental Art” apņemas izpildīt šo Klienta prasību tādā apjomā, kamēr tā nav pretrunā ar ārstniecības iestādes darbību regulējošiem LR normatīvajiem aktiem.
  • Klientam/Pacientam, iesniedzot rakstiskā veidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju par to, kādi Klienta/Pacienta personas dati SIA “Dental Art” rīcībā.
  • Klientu/Pacientu personas dati tiks glabāti ne ilgāk par termiņu, ko nosaka normatīvo aktu prasības.

Google, viens no mūsu trešo personu reklāmdevējiem, var pievienot sīkfailus, lai radītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat izvēlēties atteikties no Google sīkdatņu izmantošanu, apmeklējot Google reklāmas un satura tīkla privātuma politiku.

Tas pats ir attiecināms arī uz Facebook. Facebook var pievienot sīkfailus, lai rādītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat uzzināt vairāk par Facebook pielietotajām tehnoloģijām vai aizliegt Facebook izmantot sīkfailus sadaļā Konfidencialitāte.

Mūsu jaunumu lapa vienmēr iekļaus saiti, lai atteiktos no jaunumu saņemšanas. Līdzko jūs būsiet attiecies no jaunumu saņemšanas jūsu e-pasts tiks dzēsts no mūsu e-pastu saraksta, kas tiek lietots jaunumu saņemšanai.

PIETEIKT VIZĪTI

Sergejs Andrijevskis

Sergejs ir zobārsts implantologs, mūsu klīnikas īpašnieks.

Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī MBA studijas. Sergejs maģistra grādu zobu implantoloģijā un zobārstniecības ķirurģijā ieguva Starptautiskajā Medicīnas koledžā (IMC), Vācijā.
Profesijā nonācu tādēļ, ka mani interesēja medicīna un zobārstniecība. Ar laiku radās arī ideja par pašam savas zobārstniecības klīnikas atvēršanu.

Brīvajā laikā, kura man gan nav ļoti daudz, labprāt dodos skriet, apmeklēju boksa treniņus un karstās jogas nodarbības. Interesē 20. gadsimta vēsture.
Savā darbā vados pēc principa: stomatoloģija ir ne tikai medicīna, bet arī māksla!

Zobu implanti ir zobu aizstājēji, kad traumas vai slimības gadījumā dabīgos zobus ir nācies zaudēt pavisam. Implants ir risinājums gan viena trūkstoša zoba aizvietošanai, gan pilnīga zobu trūkuma gadījumos, turklāt, ne vienmēr nepieciešamo implantu skaits ir vienāds ar trūkstošo zobu skaitu. Piemēram trīs blakus trūkstošu zobu gadījumā nepieciešami tikai divi implanti un tiltiņs, savukārt, lai aizvietu visu augšējo 16 zobu rindu, nepieciešami tikai četri implanti un tilts, tāpēc jebkura ārstēšana obligāti ir jāuzsāk ar kosultāciju pie speciālista, lai uzzinātu vislabāko risinajumu tieši savai situācijai un diemžēl vai par laimi tā visticāmāk atšķirsies no jekbkuras citas pieredzes stāsta.

ЗАПИСАТЬСЯ

Share on facebook
Share on whatsapp

ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ НА ГИГИЕНУ

ПОДАРОЧНАЯ КАРТА

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZĪTI

    VAI
    REĢISTRĒJIETIES HIGIĒNAI ONLINE

    Pieteikt vizīti

      JŪLIJA CIPĻAKOVA

      Julija ir mūsu zobu higiēniste.

      Pieteikt vizīti

        PIETEIKT VIZĪTI

        Jogita Habeka

        Jogita ir mūsu zobārste protēziste.

        Mēs nodrošinam vides pieejamību pacientiem ar ierobežotām funkcionālām spējām.

        Veicot pierakstu mūsu klīnikā, lūdzam informēt administratoru par palīdzības nepieciešamību, un mēs priecāsimies Jums palīdzēt!
        Jūsu vajadzībām ēkā ir izvietots pacēlājs, ir arī lifts, ka arī tualete ar pietiekami plašām durvīm.

        Detalizēta informācija par pakalpojumu saņemšanu personām ar funkcionālajiem traucējumiem pa tālruniem 29207418, 67278933.

        PIETEIKT VIZĪTI

          PIETEIKT VIZĪTI

            PIETEIKT VIZĪTI

            Abdulkarims Alkadi

            Karims ir mūsu zobārsts ortodonts.

            Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī Damaskas universitāti, kur apguva visu par ortodontiju, sakodieniem un breketēm.

            Par zobārstu kļuvu tādēļ, ka man patīk palīdzēt citiem, man patīk redzēt smaidu pacientu sejās pēc tam, kad problēma ir novērsta un viņiem nekas vairs nesāp. Savukārt pēc ortodontiskās ārstēšanas man ir prieks redzēt patiešām laimīgus pacientus, kuri ir priecīgi par sasniegto rezultātu. Kad man ir brīvs laiks un iespējas, labprāt skatos filmas un ceļoju.

            ЗАПИШИСЬ СЕЙЧАС