Lelde Ceriņa, TV raidījumu un pasākumu vadītāja

Fotogrāfs – Aiga Rēdmane

 

  • Vai kļūšana par raidījumu un pasākumu vadītāju bija bērnības sapnis? Kā nonācāt līdz šādai profesijai?
  • To, ka vēlos strādāt mediju vidē, zināju jau sen – man tā vienmēr šķitusi ļoti dinamiska un aizraujoša, proti, tieši tāda, kādā es redzēju sevi attīstamies. Taču, īstā sajūta, ka TV raidījumu un pasākumu vadīšana būtu joma, kurā sevi realizēt, parādījās tikai studiju gados, kad mācījos par žurnālistu. Interese auga reizē ar izpratni par nozari.
  • Kā savienojat visai ekstrēmas nodarbības kā, piemēram, dalību “Stipro skrējienā” ar darbu Rīga TV24 un projektiem modes un kosmētikas nozarē?
  • Vienveidība spēj mani emocionāli iznīdēt, tāpēc ik dienu esmu pateicīga, ka darbs sniedz iespēju atklāt arvien jaunas robežas. Veidojot TV reportāžas, ir nācies iet pāri 300 grādu karstām oglēm, pārvarēt paniskas bailes no augstuma un jā, arī skriet “Stirpo Skrējienā”, kad ārā bija vien +1 grāds. Bet es tajā ķeru patiesu kaifu. Mani virza un motivē azarts.
  • Vai piekrītat apgalvojumam, ka “Patiess smaids atver cilvēku sirdis”? 
  • Man no sirds patīk ceļot, un vairākārt esmu nokļuvusi vietās, kur neviens ar mani nespēj sarunāties saprotamā valodā, tad atliek tikai žesti un mīmika. Un bez aplinkiem varu teikt, ka smaids ir vispatiesākā, tīrākā un visiem saprotamākā valoda pasaulē!
  • Kādas ir Jūsu pirmās atmiņas par zobārstu? (vai jeb kas no iepriekšējās pieredzes, kas varētu šķist interesants lasītājiem)
  • Atmiņā palikušas skolas obligātās pārbaudes, kad visu klasi reizē sūtīja uz poliklīniku pie zobārsta skatīties, cik kuram caurumu. Šis notikums vienmēr bija negribēts (smejas)! Es nevarētu teikt, ka man būtu bijusi fobija pret zobārstiem, bet tā kā zobi vienmēr pašai šķita kā vājā vieta, tad tas ikreiz kļuva par emocionālu pārdzīvojumu.
  • Vai atceraties, kad pirmo reizi dzirdējāt par estētisko zobārstniecību vai Smaida korekciju? 
  • Draudzene, kurai arī bija zobu šķirbiņa, aptuveni 14 gados bija noskaidrojusi, ka esot tāda “baltā plombe”, ar ko var veikt smaida korekciju. Tobrīd šķita, ka esam atklājušas otru Mēnesi, tik daudz tas nozīmēja! (smaida) Un tajā laikā arī sākās mani meklējumi. Pirmais, līdz kam nonācu, bija kompozīts. Salīdzinoši lēts materiāls, viegli apstrādājams – bet jau tolaik ārste mani brīdināja, ka tas nav ilgtermiņa variants.
  • Kad sapratāt, ka vēlaties uzlabot smaidu? Kāpēc tas bija svarīgi?
  • Kopš dzimšanas daba mani bija apveltījusi ar zobu šķirbu,un pusaudža gados,tās dēļ emocionāli jutu diskomfortu. Reti smaidīju ar zobiem, runājot centos piesegt muti ar roku, uzstājoties publikas priekšā konkursos vai darbu aizstāvēšanās vienmēr par to domāju. Tā tiešām traucēja justies līdz galam pašpārliecināti. Ne tikai publiski, arī privātā dzīvē, attiecībās.
  • Vai uzreiz bijāt gatava īstenot sapni par smaidu dzīvē vai arī bija šaubas? Ja bija, kas palīdzēja tās pārvarēt?
  • Kompozīta materiālam, lai aiztaisītu šķirbu biju gatava uzreiz, taču domājot par keramikas plāksnītēm, noteikti biju nobijusies. Patiesībā, problēma, bija stereotipos. Ārkārtīgi daudz un dažādos. Un tieši runāšanās ar dakteri, soli pa solim saprotot, kā tas viss notiks, ļāva atslābt. Grūtākais bija pārkāpt sev un vispār piespiesties atnākt uz pirmo konsultāciju.
  • Pieredze par Smaida korekciju – cik ilgs bija ārstēšanās process? Cik bieži bija nepieciešams apmeklēt zobārstniecības klīniku? 
  • Kopā ārstēšanas process no brīža, kad pirmo reizi ienācu klīnikā, līdz savam “ideālajam smaidam” , aizņēma aptuveni 5 mēnešus. Man bija nepieciešama neliela operācija, un līdz ar to vairākas nedēļas tika veltītas sadzīšanas procesam. Tuvojoties noslēgumam, vairākārt tika veiktas “pielaikošanas” , ļaujot man nesteidzīgi saprast un izlemt, kādu vēlos gala rezultātu.
  • Vai tiesa, ka zobārsta kabinetā vajadzēja dziedāt un dejot?
  • Jā! (smejas) Daktere Viktorija Artjomenkopārsteidza mani ar savām metodēmjo līdz šim pat nevarētu iedomāties, ka pie zobārsta kabinetā varētu būt tik draudzīga un nepiespiesta atmosfēra. Viņa uzstāja, ka ir svarīgi nofilmēt, kā ar jauno smaidu izskatos dziedot, jo tieši tad mīmika ir visdaudzveidīgākā.
  • Kas palīdzēja izprast medicīnisko procedūru būtību? 
  • Jautāšana un dakteres saprotošā reaģēšana uz katru nelielāko bažu vai uztraukuma iemeslu. Protams, mūsdienās, idejiski var visu izlasīt internetā, bet bieži vien tur pieejamā informācija un viedokļi ir tik krasi atšķirīgi, ka itin viegli var nojukt. Tieši tāpēc, svarīgi aprunāties ar profesionāli, un pārliecināties, kam ticēt, kam nē.
  • Vai bija arī sāpīgi? Kas bija visgrūtākais?
  • Pārsteidzoši, bet nē. Tas drīzāk ir emocionāls pārdzīvojums. Visgrūtāk bija gaidīt 8 nedēļas sadzīšanas procesu pēc nelielās operācijas. Pati keramikas plāksnīšu uzlikšana prasīja tikai pacietību un atslābināšanos.
  • Kad iestājās gandarījuma sajūta par paveikto?
  • Ārstniecības procesā, man bija jāvada pasākums, kurā piedalījās prezidents ar kundzi un visi Latvijas olimpieši, un tobrīd esot uz skatuves un smaidot, pirmo reizi noķēru neizsakāmi lielu prieku, par to, cik komfortabli jūtos! Smaids man bija sagādājis tik daudz pārdzīvojumus šo gadu laikā, un iespēja par to visu aizmirst, šķita vārdiem neaprakstāma.
  • Ko Jūs ieteiktu citiem, kas arī sapņo par skaistāku smaidu?
  • Ja no tiesas esat par to sapņojuši, un ziniet, ka tas sniegs iespēju jums justies brīvākiem, pašpārliecinātākiem un laimīgiem, tad jā, – es noteikti iesaku ņemt rokās telefonu un pieteikties uz pirmo vizīti pie daktera!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

Free ‘Travel Like a True Adventurer’ E-book

1. Pakalpojuma sniegšanas adrese un kontaktinformācija

Zobārstniecības klīnika “Dental Art”

Krišjāņa Barona iela 20, 2.stāvs., LV-1010, Latvija

Phone: +371 67278933 

E-pasts: info@dentalart.lv 

www.dentalart.lv

2. Rezervācijas

Pilna mutes dobuma higiēnas rezervāciju iespējams veikt mūsu mājas lapā, tiešsaistē izvēloties kādu no rezervācijai pieejamajiem datumiem un laikiem.

Rezervācijai pieejamie datumi un laiki ir aktuāli brīdī, kad mājas lapas lietotājs uzsāk aktivitāti mājas lapā un tie atjaunojas ar regularitāti katras 10 minūtes. Tā kā pastāv iespēja, ka mājas lapas lietotāja rezervācijai izvēlētie datumi var tikt vienlaicīgi rezervēti arī izmantojot citus reālā laikā rezervācijām paredzētos kanālus, piemēram, telefonu vai citas tiešsaistes platformas, tad situācijās, kad būs radušies dubultas rezervācijas, klīnikas administrator sazināsies ar lietotāju, lai vienotos par izmaiņām veiktajā rezervācijā. Izmaiņas rezervācijā tiks piedāvātas atkarībā no apstākļiem, un ņemot vērā brīvo laiku pieejamību.

Uzsākot rezervācijas procesu mājas lapā, lietotājam tiek dots laiks 10 minūtes, lai pabeigtu rezervāciju.

Rezervācija ir uzskatāma par apstiprinātu, kad lietotājs ir norēķinājies par rezervāciju, izmantojot tiešsaistes maksājumu sistēmu mājas lapā, un rezervāciju sistēmā nav radušies dubultās rezervācijas, augstāk minēto iemeslu dēļ.

Rezervāciju iespējams atcelt jebkurā laikā.

Rezervācijas maksu atmaksā

  • 100% apmērā – atceļot ne mazāk kā 2 nedēļas pirms rezervācijas sākuma;
  • 50% apmērā – atceļot ne mazāk kā 1 nedēļu pirms rezervācijas sākuma;

Atceļot rezervāciju mazāk kā 1 nedēļu pirms noteiktā datuma, maksa netiek atgriezta. Maksa netiek atgriezta arī neierašanās gadījumā.

Ja neparedzamu apstākļu dēļ, pacientu nav iespējams pieņemt paredzētajā datumā rezervācijas maksa tiek atgriezta pilnā apmērā, bez laika ierobežojuma. Šādās situācijās tiek darīts viss iespējamais, lai pacientam palīdzētu atrast citu laiku procedūrai.

3. Maksājumi

Maksa par rezervāciju jāveic 10 eiro apmērā, kas ir daļa no gala summas, kas norādīta kā maksa par pakalpojumu jau pēc 10 eiro atlaides, kas piemērota par rezervācijas veikšanu tiešsaistē.

Maksājumu iespējams veikt ar maksājumu karti rezervācijas laikā mājas lapā.

Rezervācijas maksas atgriešana, gadījumā, ja rezervacija tiek atcelta saskaņā ar punktu 2, var aizņemt līdz pat 30 dienām, taču vairums maksājumu nepārsniegs 10 darba dienas no rezervācijas atcelšanas brīža.

Mūsu mājas lapa izmanto digitālās drošības sertifikātu SSL (Secure Socket Layer), kas nodrošina lietotāja datu drošību un konfidencialitāti.

Uzmanību: Ja maksājuma laikā rodas tehniskas problēmas un lietotājam netiek piedāvāta iespējam maksāt ar karti, lūgums rezervācijai izmantot citu e-pastu vai mēģināt veikt rezervāciju no citas ierīces.

4. Privātuma politika un sīkdatnes

SIA “Dental Art” ir veikusi visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu drošību un nepieļautu to nepamatotu nokļūšanu trešo personu rīcībā.

  • SIA “Dental Art” zobārstniecības klīnikas un/vai interneta vietnes  www.dentalart.lv apmeklēšanas laikā SIA “Dental Art” var saņemt informāciju, kas satur personas datus:
    1.1. iegūstot personas datus tiešā veidā (piemēram, vārds un uzvārds, personas kods, tālruņa numurs un e-pasta adrese)  ārstniecības procesa nodrošināšanai un ārtstniecības pakalpojuma kvalitātes kontrolei.
    1.2. par interneta vietnes www.dentalart.lv apmeklējumu informācija tiek iegūta arī netiešā veidā, piemēram: izmantojot sīkdatnes un/vai citus tehniskus līdzekļus. Šīs darbības mērķis ir uzraudzīt un nodrošināt labāku www.dentalart.lv izmantošanu un attīstību.
  • Personas datus SIA “Dental Art” apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot personas datus, SIA “Dental Art” izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.
  • Izmantojot zobārstniecības klīnikas “Dental Art” pakalpojumus, Klients/Pacients piekrīt un atļauj SIA “Dental Art” reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt personas datus, kurus Klients sniedz SIA “Dental Art”, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams, un šādiem mērķiem:
    3.1 datu apstrāde ir nepieciešama ārstniecības procesa nodrošināšanai;
    3.2 dati ir nepieciešami Klienta/Pacienta identificēšanai un uzskaitei;
    3.3 dati ir nepieciešami saziņai un informēšanai (epasta un/ vai īsziņas sūtīšanai);
    3.4 dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet darījuma – ārstniecības procesa un tā nodrošināšanas.
  • SIA “Dental Art” nodrošina Klientu/Pacientu personas datu aizsardzību un drošību, to neizplatīšanu trešajām personām atbilstoši tam, kā to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, tai skaitā arī ārstniecības iestādei saistošie LR normatīvie akti.
  • Klientam/Pacientam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrādi vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Klients/Pacients jebkurā brīdī var pieprasīt savu datu dzēšanu. SIA “Dental Art” apņemas izpildīt šo Klienta prasību tādā apjomā, kamēr tā nav pretrunā ar ārstniecības iestādes darbību regulējošiem LR normatīvajiem aktiem.
  • Klientam/Pacientam, iesniedzot rakstiskā veidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju par to, kādi Klienta/Pacienta personas dati SIA “Dental Art” rīcībā.
  • Klientu/Pacientu personas dati tiks glabāti ne ilgāk par termiņu, ko nosaka normatīvo aktu prasības.

Google, viens no mūsu trešo personu reklāmdevējiem, var pievienot sīkfailus, lai radītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat izvēlēties atteikties no Google sīkdatņu izmantošanu, apmeklējot Google reklāmas un satura tīkla privātuma politiku.

Tas pats ir attiecināms arī uz Facebook. Facebook var pievienot sīkfailus, lai rādītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat uzzināt vairāk par Facebook pielietotajām tehnoloģijām vai aizliegt Facebook izmantot sīkfailus sadaļā Konfidencialitāte.

Mūsu jaunumu lapa vienmēr iekļaus saiti, lai atteiktos no jaunumu saņemšanas. Līdzko jūs būsiet attiecies no jaunumu saņemšanas jūsu e-pasts tiks dzēsts no mūsu e-pastu saraksta, kas tiek lietots jaunumu saņemšanai.

PIETEIKT VIZĪTI

Sergejs Andrijevskis

Sergejs ir zobārsts implantologs, mūsu klīnikas īpašnieks.

Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī MBA studijas. Sergejs maģistra grādu zobu implantoloģijā un zobārstniecības ķirurģijā ieguva Starptautiskajā Medicīnas koledžā (IMC), Vācijā.
Profesijā nonācu tādēļ, ka mani interesēja medicīna un zobārstniecība. Ar laiku radās arī ideja par pašam savas zobārstniecības klīnikas atvēršanu.

Brīvajā laikā, kura man gan nav ļoti daudz, labprāt dodos skriet, apmeklēju boksa treniņus un karstās jogas nodarbības. Interesē 20. gadsimta vēsture.
Savā darbā vados pēc principa: stomatoloģija ir ne tikai medicīna, bet arī māksla!

Zobu implanti ir zobu aizstājēji, kad traumas vai slimības gadījumā dabīgos zobus ir nācies zaudēt pavisam. Implants ir risinājums gan viena trūkstoša zoba aizvietošanai, gan pilnīga zobu trūkuma gadījumos, turklāt, ne vienmēr nepieciešamo implantu skaits ir vienāds ar trūkstošo zobu skaitu. Piemēram trīs blakus trūkstošu zobu gadījumā nepieciešami tikai divi implanti un tiltiņs, savukārt, lai aizvietu visu augšējo 16 zobu rindu, nepieciešami tikai četri implanti un tilts, tāpēc jebkura ārstēšana obligāti ir jāuzsāk ar kosultāciju pie speciālista, lai uzzinātu vislabāko risinajumu tieši savai situācijai un diemžēl vai par laimi tā visticāmāk atšķirsies no jekbkuras citas pieredzes stāsta.

ЗАПИСАТЬСЯ

Share on facebook
Share on whatsapp

ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ НА ГИГИЕНУ

ПОДАРОЧНАЯ КАРТА

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZĪTI

    VAI
    REĢISTRĒJIETIES HIGIĒNAI ONLINE

    Pieteikt vizīti

      JŪLIJA CIPĻAKOVA

      Julija ir mūsu zobu higiēniste.

      Pieteikt vizīti

        PIETEIKT VIZĪTI

        Jogita Habeka

        Jogita ir mūsu zobārste protēziste.

        Mēs nodrošinam vides pieejamību pacientiem ar ierobežotām funkcionālām spējām.

        Veicot pierakstu mūsu klīnikā, lūdzam informēt administratoru par palīdzības nepieciešamību, un mēs priecāsimies Jums palīdzēt!
        Jūsu vajadzībām ēkā ir izvietots pacēlājs, ir arī lifts, ka arī tualete ar pietiekami plašām durvīm.

        Detalizēta informācija par pakalpojumu saņemšanu personām ar funkcionālajiem traucējumiem pa tālruniem 29207418, 67278933.

        PIETEIKT VIZĪTI

          PIETEIKT VIZĪTI

            PIETEIKT VIZĪTI

            Abdulkarims Alkadi

            Karims ir mūsu zobārsts ortodonts.

            Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī Damaskas universitāti, kur apguva visu par ortodontiju, sakodieniem un breketēm.

            Par zobārstu kļuvu tādēļ, ka man patīk palīdzēt citiem, man patīk redzēt smaidu pacientu sejās pēc tam, kad problēma ir novērsta un viņiem nekas vairs nesāp. Savukārt pēc ortodontiskās ārstēšanas man ir prieks redzēt patiešām laimīgus pacientus, kuri ir priecīgi par sasniegto rezultātu. Kad man ir brīvs laiks un iespējas, labprāt skatos filmas un ceļoju.

            ЗАПИШИСЬ СЕЙЧАС