Sveiki!
Mani sauc Elena, man ir 23 zobi, bet, kā izrādījās, tas nebūt netraucē strādāt par mārketinga direktori zobārstniecībā “Dental Art”.
Valentīndienas priekšvakarā es vēlos padalīties ar savu stāstu, kur galvenajās lomās ir viens gudrības zobs, bailes, mīlestība un uzticēšanās.
Mana darba pamatprincips – nestrādāt ar produktu vai pakalpojumu, kuru neizmanto pats vai kas tev pašam nepatīk. Jo tikai šādā gadījumā var būt maksimāli godīgam – ar sevi, ar klientiem, ar partneriem.
Tieši tāpēс es savus zobus laboju šeit, zobārstniecībā Dental Art. Aptuveni pirms gada, kad visi mana gudrības zoba labošanas veidi tikai izsmelti, bet pretsāpju līdzekļu daudzums pārsniedza visas atļautās normas, mēs kopā ar manu ārstējošo zobārstu, Dr. Allu Druzjaku, nolēmām, ka mums ar zobu būs jāšķiras, paliekot draugiem.
Raut zobu es gāju pie Dr.Sergeja Andrijevska, tāpēc, ka pēc baumām (un man šīs baumas nav jākliedē), ka viņš tiek galā ar sarēžģītiem gudrības zobiem tāpat kā kodolfiziķis ar laboratorijas darbu 6. klasei.
Es gulēju krēslā un skatījos, kā virs manis, no piepūlēm, paliek arvien zaļāka daktera seja. Procedūra, kurai būtu jābūt pabeigtai 10 minūšu laikā, ilga vairāk nekā stundu. Neskatoties uz to, ka es principa pēc nebaidos no zobārstiem, bet sāpju nebija anestēzijas dēļ, es biju dziļi pateicīga kolēģiem par to, ka viņi piedāvāja man izmēģināt smieklu gāzi, kura atslābina un pazemina trauksmi ārstēšanas laikā. (Nē, no tās nerēc kā zirgs. Jā, juties it kā būtu iedzēris alkoholu.) Un ja sākumā es piekritu izmēģināt gāzi tīri pētnieciskos nolūkos, tad tuvāk procedūras vidum es pārvērtos vienkārši par pateicīgu pacienti. Mazliet skrienot notikumiem pa priekšu, pateikšu, ka šim stāstam ir labs nobeigums, kurā pieredzējis ķirurgs izdarīja visu, lai nelaimīgais zobs pamestu manu muti, un izdarīja to ar maksimālu precizitāti, neaztiekot nervu.
Kādā brīdī zobārsta asistente Kristīne burtiski turēja mani aiz rokas, jo gribēja pārliecināties, ka esmu pie samaņas un ka man viss ir kārtībā, kamēr dakteris stāstīja man par problēmu un kāpēc procedūra tā ieilga. Šādos momentos rodas kontakts un uzticēšanās – tu zini, ka esi drošās rokās, ka viss tiek kontrolēts un ka beigu beigās viss būs labi (t.i. visiem, izņemot zobu).
Esmu pārliecināta, ka ar tādu pašu uzmanību un rūpēm visi mani kolēģi attiecas pret katru pacientu. Tieši tāpēc mūsu klīnikā ārstējos ne tikai es pati, bet mani draugi un tuvinieki, kuriem es rekomendēju Dental Art, katru reizi rūpīgi izvērtējot, kurš speciālists šim gadījumam būs visvairāk piemērots un efektīvs.
Kāpēc es tā daru? Visvairāk šajā pasaulē (pat vairāk par suņiem, jūru un kafiju!) es mīlu savu ģimeni un savus draugus. Tāpec vēlu viņiem tikai labako un uzticu viņu veselību tikai profesionāļiem.
Mīliet sevi, savus zobus un viens otru!
Elena Sutra