Smaids nav kleita, taču, izrādās, mūsdienu zobārstniecība ļauj pielaikot arī to. Klīnikas Dental Art zobārste-protēziste Viktorija Artjomenko skaidro, kā top ideālie smaidi un kāpēc mūsdienu izcilākie zobārsti strādā bez anestēzijas.

Zobārsta profesiju pieņemts uzskatīt par ļoti tehnisku – tas taču ir cilvēks, kas “remontē” zobus. Vienlaikus tā ir cieši saistīta ar mūsu skaistuma izjūtu. Kā Jūs savā darbā saskaņojat šīs lietas?

Tehniska pieeja ir saprotama gadījumos, ja ir nepieciešams palīdzēt cilvēkam akūtā situācijā. Savukārt estētiskā zobārstniecība ietver rūpīgu plānošanu: ir jāsavāc pilnīga cilvēka anamnēze, jānoskaidro viņa gaidas.

Šobrīd cilvēkam ir iespējams ieraudzīt savu topošo smaidu vēl pirms jebkādām fiziskām izmaiņām – balstoties uz klienta vēlmēm un viņa fotogrāfiju analīzi, mēs izgatavojam šablonu, ko klients var pielaikot, novērtēt gan vizuālo rezultātu, gan arī sajust, kā šie zobi iederas viņa mutē.

Vēl vairāk – cilvēkam ir iespēja ar šo šablonu kādu laiku padzīvot, iegūstot arī apkārtējo cilvēku novērtējumu. Vislabāk ir tad, kad citi cilvēki saka “tu izskaties labi”, bet nevar pateikt precīzi, kāpēc. Cilvēks vienkārši izskatās labāk izgulējies, drusku jaunāks, veselīgāks un laimīgāks. Tas ir labākais komentārs, ko es varu sagaidīt.

Kas ir ideāls smaids? Vai tas ir tas, ko dēvē par Holivudas smaidu?

Īstenībā Holivudas smaids – tie vienkārši ir kopti zobi, kas piestāv konkrētajam cilvēkam. Reizēm cilvēki vēlas Holivudas smaidu burtiskā nozīmē. Piemēram, grib tādus pašus zobus kā Andželīnai Džolijai. Bet ja cilvēkam ir pilnīgi cits sejas ovāls, cita konstitūcija, šādi zobi viņam vienkārši nepiestāvēs. Tādos gadījumos mūsu uzdevums ir cilvēkus izglītot. Ja ir liela vēlēšanās, mēs, protams, varam radīt arī iespēju pielaikot Andželīnas zobus.

Nereti cilvēki nāk ar hipervēlmēm – viņi grib absolūti baltus zobus, ļoti taisnus zobus. Parasti tik pārspīlēti perfekti zobi sejai neder, jo ir svarīgi, lai tie neizskatītos mākslīgi.

Vai ideāla smaida iegūšana ir dārga?

Tas ir ļoti individuāli. Ir svarīgi saprast, ka šie ieguldījumi tiek veikti vismaz uz 5-10 gadiem. Es piedāvāju šādu rēķināšanas formulu – iedomāsimies sievieti, kas reizi divās nedēļās taisa pie meistara manikīru. Un tagad saskaitām, cik naudas uz to aiziet 5-10 gadu laikā…

Šķiet, cilvēki tomēr biežāk baidās no sāpēm nekā no rēķiniem. Kā mūsdienās ir progresējušas atsāpināšanas tehnoloģijas?

Šobrīd starptautiska līmeņa zobārsti lepojas ar spēju panākt estētiski vēlamo rezultātu ar tik minimālu iejaukšanos, ka atsāpināšana var nebūt vajadzīga vispār. Mūsdienīga zobārstniecība ir minimāli invazīva. Mēs mēģinām rīkoties iespējami saudzīgāk, atjaunojot to, kas ir zaudēts, un nebojājot to, kas ir labs.

Kas ir tās tehnoloģijas, kas palīdz sasniegt šo mērķi – panāk uzlabojumus ar minimālu iejaukšanos?

Viens no svarīgākajiem rīkiem ir 3D rentgenuzņēmumi, kas palīdz plānošanā. Otra svarīgā tehnoloģija ir implanti. Kādreiz bija jāvīlē blakus esošie zobi, lai aizvietotu zaudēto zobu. Tagad trūkstošo zobu vai aizvietot ar implantu palīdzību, neaiztiekot apkārtējos veselos zobus. Man kā protēzistei nozīmīga ir arī adhezīvo materiālu attīstība. Vienkāršiem vārdiem – tie ir materiāli, ko var līmēt pie zobiem, lai tie izskatītos labi un tiktu stiprināti.

Kas vēl ir tās vienkāršās lietas, izņemot vispārzināmo zobu tīrīšanu, kas palīdz saglabāt zobu veselību un tuvoties Holivudas smaidam?

Īstenībā nav tā, ka arī zobu tīrīšana divreiz dienā ir vispārpieņemta. Visi zina, ka to ir pareizi darīt, bet ne jau visi dara. Vēl viena lieta, par ko mums sabiedrībā vajadzētu vairāk aizdomāties, ir kariess. Tā ir infekcija, kuras attīstībai nepieciešams pietiekami augsts cukura daudzums, kas ilgstoši iedarbojas uz zobu, un kariesu izraisošās baktērijas. Bērni piedzimst bez kariesa baktērijām, un tās viņi iegūst no vecākiem.

Vecāki inficē savus bērnus, aplaizot knupi, pagaršojot bērna ēdienu, barojot bērnu ar savu karoti. Tas ir viens no vienkāršiem knifiem – nepieļaut bērna inficēšanu ar kariesu. Tas nozīmē arī pievērst uzmanību tam, vai bērna ēdienā nav par daudz cukura, un kontrolēt viņa zobu tīrīšanu. Vecākiem ir jārāda piemērs, jātīra zobi kopā ar bērnu. Regulāri jāapmeklē higiēnists. Ja cilvēkam veidojas šādi ieradumi, viņam ir daudz lielākas iespējas izvairīties no problēmām nākotnē.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

Free ‘Travel Like a True Adventurer’ E-book

1. Pakalpojuma sniegšanas adrese un kontaktinformācija

Zobārstniecības klīnika “Dental Art”

Krišjāņa Barona iela 20, 2.stāvs., LV-1010, Latvija

Phone: +371 67278933 

E-pasts: info@dentalart.lv 

www.dentalart.lv

2. Rezervācijas

Pilna mutes dobuma higiēnas rezervāciju iespējams veikt mūsu mājas lapā, tiešsaistē izvēloties kādu no rezervācijai pieejamajiem datumiem un laikiem.

Rezervācijai pieejamie datumi un laiki ir aktuāli brīdī, kad mājas lapas lietotājs uzsāk aktivitāti mājas lapā un tie atjaunojas ar regularitāti katras 10 minūtes. Tā kā pastāv iespēja, ka mājas lapas lietotāja rezervācijai izvēlētie datumi var tikt vienlaicīgi rezervēti arī izmantojot citus reālā laikā rezervācijām paredzētos kanālus, piemēram, telefonu vai citas tiešsaistes platformas, tad situācijās, kad būs radušies dubultas rezervācijas, klīnikas administrator sazināsies ar lietotāju, lai vienotos par izmaiņām veiktajā rezervācijā. Izmaiņas rezervācijā tiks piedāvātas atkarībā no apstākļiem, un ņemot vērā brīvo laiku pieejamību.

Uzsākot rezervācijas procesu mājas lapā, lietotājam tiek dots laiks 10 minūtes, lai pabeigtu rezervāciju.

Rezervācija ir uzskatāma par apstiprinātu, kad lietotājs ir norēķinājies par rezervāciju, izmantojot tiešsaistes maksājumu sistēmu mājas lapā, un rezervāciju sistēmā nav radušies dubultās rezervācijas, augstāk minēto iemeslu dēļ.

Rezervāciju iespējams atcelt jebkurā laikā.

Rezervācijas maksu atmaksā

  • 100% apmērā – atceļot ne mazāk kā 2 nedēļas pirms rezervācijas sākuma;
  • 50% apmērā – atceļot ne mazāk kā 1 nedēļu pirms rezervācijas sākuma;

Atceļot rezervāciju mazāk kā 1 nedēļu pirms noteiktā datuma, maksa netiek atgriezta. Maksa netiek atgriezta arī neierašanās gadījumā.

Ja neparedzamu apstākļu dēļ, pacientu nav iespējams pieņemt paredzētajā datumā rezervācijas maksa tiek atgriezta pilnā apmērā, bez laika ierobežojuma. Šādās situācijās tiek darīts viss iespējamais, lai pacientam palīdzētu atrast citu laiku procedūrai.

3. Maksājumi

Maksa par rezervāciju jāveic 10 eiro apmērā, kas ir daļa no gala summas, kas norādīta kā maksa par pakalpojumu jau pēc 10 eiro atlaides, kas piemērota par rezervācijas veikšanu tiešsaistē.

Maksājumu iespējams veikt ar maksājumu karti rezervācijas laikā mājas lapā.

Rezervācijas maksas atgriešana, gadījumā, ja rezervacija tiek atcelta saskaņā ar punktu 2, var aizņemt līdz pat 30 dienām, taču vairums maksājumu nepārsniegs 10 darba dienas no rezervācijas atcelšanas brīža.

Mūsu mājas lapa izmanto digitālās drošības sertifikātu SSL (Secure Socket Layer), kas nodrošina lietotāja datu drošību un konfidencialitāti.

Uzmanību: Ja maksājuma laikā rodas tehniskas problēmas un lietotājam netiek piedāvāta iespējam maksāt ar karti, lūgums rezervācijai izmantot citu e-pastu vai mēģināt veikt rezervāciju no citas ierīces.

4. Privātuma politika un sīkdatnes

SIA “Dental Art” ir veikusi visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu drošību un nepieļautu to nepamatotu nokļūšanu trešo personu rīcībā.

  • SIA “Dental Art” zobārstniecības klīnikas un/vai interneta vietnes  www.dentalart.lv apmeklēšanas laikā SIA “Dental Art” var saņemt informāciju, kas satur personas datus:
    1.1. iegūstot personas datus tiešā veidā (piemēram, vārds un uzvārds, personas kods, tālruņa numurs un e-pasta adrese)  ārstniecības procesa nodrošināšanai un ārtstniecības pakalpojuma kvalitātes kontrolei.
    1.2. par interneta vietnes www.dentalart.lv apmeklējumu informācija tiek iegūta arī netiešā veidā, piemēram: izmantojot sīkdatnes un/vai citus tehniskus līdzekļus. Šīs darbības mērķis ir uzraudzīt un nodrošināt labāku www.dentalart.lv izmantošanu un attīstību.
  • Personas datus SIA “Dental Art” apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot personas datus, SIA “Dental Art” izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.
  • Izmantojot zobārstniecības klīnikas “Dental Art” pakalpojumus, Klients/Pacients piekrīt un atļauj SIA “Dental Art” reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt personas datus, kurus Klients sniedz SIA “Dental Art”, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams, un šādiem mērķiem:
    3.1 datu apstrāde ir nepieciešama ārstniecības procesa nodrošināšanai;
    3.2 dati ir nepieciešami Klienta/Pacienta identificēšanai un uzskaitei;
    3.3 dati ir nepieciešami saziņai un informēšanai (epasta un/ vai īsziņas sūtīšanai);
    3.4 dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet darījuma – ārstniecības procesa un tā nodrošināšanas.
  • SIA “Dental Art” nodrošina Klientu/Pacientu personas datu aizsardzību un drošību, to neizplatīšanu trešajām personām atbilstoši tam, kā to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, tai skaitā arī ārstniecības iestādei saistošie LR normatīvie akti.
  • Klientam/Pacientam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrādi vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Klients/Pacients jebkurā brīdī var pieprasīt savu datu dzēšanu. SIA “Dental Art” apņemas izpildīt šo Klienta prasību tādā apjomā, kamēr tā nav pretrunā ar ārstniecības iestādes darbību regulējošiem LR normatīvajiem aktiem.
  • Klientam/Pacientam, iesniedzot rakstiskā veidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju par to, kādi Klienta/Pacienta personas dati SIA “Dental Art” rīcībā.
  • Klientu/Pacientu personas dati tiks glabāti ne ilgāk par termiņu, ko nosaka normatīvo aktu prasības.

Google, viens no mūsu trešo personu reklāmdevējiem, var pievienot sīkfailus, lai radītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat izvēlēties atteikties no Google sīkdatņu izmantošanu, apmeklējot Google reklāmas un satura tīkla privātuma politiku.

Tas pats ir attiecināms arī uz Facebook. Facebook var pievienot sīkfailus, lai rādītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat uzzināt vairāk par Facebook pielietotajām tehnoloģijām vai aizliegt Facebook izmantot sīkfailus sadaļā Konfidencialitāte.

Mūsu jaunumu lapa vienmēr iekļaus saiti, lai atteiktos no jaunumu saņemšanas. Līdzko jūs būsiet attiecies no jaunumu saņemšanas jūsu e-pasts tiks dzēsts no mūsu e-pastu saraksta, kas tiek lietots jaunumu saņemšanai.

PIETEIKT VIZĪTI

Sergejs Andrijevskis

Sergejs ir zobārsts implantologs, mūsu klīnikas īpašnieks.

Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī MBA studijas. Sergejs maģistra grādu zobu implantoloģijā un zobārstniecības ķirurģijā ieguva Starptautiskajā Medicīnas koledžā (IMC), Vācijā.
Profesijā nonācu tādēļ, ka mani interesēja medicīna un zobārstniecība. Ar laiku radās arī ideja par pašam savas zobārstniecības klīnikas atvēršanu.

Brīvajā laikā, kura man gan nav ļoti daudz, labprāt dodos skriet, apmeklēju boksa treniņus un karstās jogas nodarbības. Interesē 20. gadsimta vēsture.
Savā darbā vados pēc principa: stomatoloģija ir ne tikai medicīna, bet arī māksla!

Zobu implanti ir zobu aizstājēji, kad traumas vai slimības gadījumā dabīgos zobus ir nācies zaudēt pavisam. Implants ir risinājums gan viena trūkstoša zoba aizvietošanai, gan pilnīga zobu trūkuma gadījumos, turklāt, ne vienmēr nepieciešamo implantu skaits ir vienāds ar trūkstošo zobu skaitu. Piemēram trīs blakus trūkstošu zobu gadījumā nepieciešami tikai divi implanti un tiltiņs, savukārt, lai aizvietu visu augšējo 16 zobu rindu, nepieciešami tikai četri implanti un tilts, tāpēc jebkura ārstēšana obligāti ir jāuzsāk ar kosultāciju pie speciālista, lai uzzinātu vislabāko risinajumu tieši savai situācijai un diemžēl vai par laimi tā visticāmāk atšķirsies no jekbkuras citas pieredzes stāsta.

ЗАПИСАТЬСЯ

Share on facebook
Share on whatsapp

ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ НА ГИГИЕНУ

ПОДАРОЧНАЯ КАРТА

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZĪTI

    VAI
    REĢISTRĒJIETIES HIGIĒNAI ONLINE

    Pieteikt vizīti

      JŪLIJA CIPĻAKOVA

      Julija ir mūsu zobu higiēniste.

      Pieteikt vizīti

        PIETEIKT VIZĪTI

        Jogita Habeka

        Jogita ir mūsu zobārste protēziste.

        Mēs nodrošinam vides pieejamību pacientiem ar ierobežotām funkcionālām spējām.

        Veicot pierakstu mūsu klīnikā, lūdzam informēt administratoru par palīdzības nepieciešamību, un mēs priecāsimies Jums palīdzēt!
        Jūsu vajadzībām ēkā ir izvietots pacēlājs, ir arī lifts, ka arī tualete ar pietiekami plašām durvīm.

        Detalizēta informācija par pakalpojumu saņemšanu personām ar funkcionālajiem traucējumiem pa tālruniem 29207418, 67278933.

        PIETEIKT VIZĪTI

          PIETEIKT VIZĪTI

            PIETEIKT VIZĪTI

            Abdulkarims Alkadi

            Karims ir mūsu zobārsts ortodonts.

            Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī Damaskas universitāti, kur apguva visu par ortodontiju, sakodieniem un breketēm.

            Par zobārstu kļuvu tādēļ, ka man patīk palīdzēt citiem, man patīk redzēt smaidu pacientu sejās pēc tam, kad problēma ir novērsta un viņiem nekas vairs nesāp. Savukārt pēc ortodontiskās ārstēšanas man ir prieks redzēt patiešām laimīgus pacientus, kuri ir priecīgi par sasniegto rezultātu. Kad man ir brīvs laiks un iespējas, labprāt skatos filmas un ceļoju.

            ЗАПИШИСЬ СЕЙЧАС