22

Nevienam no mums nepatīk ilgi gaidīt vai stāvēt garās rindās, vienalga, vai tā būtu rinda veikalā pie kases, rinda pēc kino biļetes vai gaidīšanas laiks automazgātuvē.

Taču gadās situācijas, kad, lai arī tiek darīts viss iespējamais, tomēr objektīvu iemeslu dēļ process nenotiek tik ātri, kā mēs vēlētos un nākas pacietīgi pagaidīt, līdz pienāk mūsu kārta.

Kādēļ šāds ievads? Jo tas attiecas arī uz mūsu klīniku un jums, cienījamie pacienti. Diemžēl gadās situācijas, kad esat pierakstījies uz noteiktu laiku pie mūsu klīnikas speciālista, taču, pienākot šim laikam, tiekat palūgts vēl mazliet uzgaidīt, līdz varēsiet doties kabinetā pie zobārsta vai zobu higiēnista.

Tas nav tādēļ, ka mūsu ārsti strādātu lēni vai slinkotu – vienkārši gadās situācijas un apstākļi, kuru dēļ process aizkavējas. Tādēļ izstāstīsim jums, kā mēs plānojam savu darbu, kādēļ procedūras mēdz aizkavēties un kā jūs varat mums palīdzēt savlaicīguma veicināšanā.

Kā mēs plānojam procedūru ilgumu un pacientu pierakstus?

Pacientiem veicamo procedūru ilgumu un attiecīgi pieraksta laikus pie katra speciālista mēs parasti plānojam atkarībā no manipulācijām, kas jāveic konkrētajam pacientam. Piemēram, zobu higiēna vai plombēšana – viena stunda; endodontija ar mikroskopu – divas stundas; protēzes pielaikošana – 30 minūtes; konsultācija – 15-30 minūtes. Attiecīgi redzot, cik daudz un kāda veida manipulācijas konkrētajam pacientam jāveic, mēs cenšamies paredzēt laiku, ko šis pacients varētu pavadīt pie speciālista. Atkarībā no tā mēs nosakām, cikos darbs ar konkrēto pacientu varētu būt pabeigts un mūsu speciālists būtu gatavs uzņemt nākamo pacientu.

Kāpēc vizītes tomēr mēdz kavēties?

Tam par iemeslu ir vairāki apstākļi, sākot ar visbanālāko – ja pats pacients nokavējis procedūras sākuma laiku un ieradies vēlāk. Speciālistam darbs ir jāizdara kvalitatīvi, un viņš nevar sasteigt darbu tikai tādēļ, ka pacients nokavējis vizītes sākuma laiku. Tāpēc var būt tā, ka līdz ar viena pacienta kavēšanos arī nākamais pacients diemžēl ir spiests pagaidīt ilgāk un ienāk speciālista kabinetā vēlāk par plānoto laiku.

Vēl viena sastopama situācija – manipulācijas veikšanas gaitā (īpaši, ja runa ir par sarežģītām manipulācijām) gadās neplānoti sarežģījumi, kas pagarina speciālista darbu ar konkrēto pacientu. Mēs gribētu, lai visas procedūras norit pēc 100% laika plāna, tomēr zināms, ka medicīna ir sarežģīta nozare un visas ārstēšanas un procedūru nianses pirms to sākuma nevar paredzēt.

Savukārt tad, kad mēs ārstējam mazos pacientus, mūsu speciālistiem bieži vien ir nepieciešams laiks, lai mazo pacientu iedrošinātu un pierunātu atvērt muti un parādīt zobus, veiktu viņam kādu procedūru – bērni nav viegli prognozējami pacienti, un prasa no mums īpašu uzmanību un nereti arī laiku. Tā tam arī jābūt 🙂

Turklāt daži no mūsu zobārstiem strādā arī citās klīnikās un pat citās pilsētās – lai cik rūpīgi viņi neplānotu savu laiku, lai paspētu pieņemt katru pacientu pēc saplānota grafika, tomēr dzīvē notiek visādi: procedūras mēdz ieilgt, transports mēdz stāvēt sastrēgumos, zobu tehniskās laboratorijas mēdz laicīgi nepaspēt izgatavot pasūtītas protēzes un tādēļ reizēm pieraksta laiks tiek izmainīts.

Ko pats pacients varu darīt lietas labā?

Pirmais – visi mēs mēdzam būt aizņemti, un arī pacientiem noteikti ir objektīvi iemesli, kādēļ kādreiz viņi kavējas, nevar ierasties uz vizīti iepriekš norunātajā laikā vai nevar konkrētajā dienā atnākt vispār. Bet šādos gadījumos, dārgie pacienti, lūdzam informēt klīniku par iespējamo vizītes kavējumu vai atcelšanu. Klīnikas speciālisti augstu novērtēs, ja informēsiet par jūsu plānu maiņu, piezvanot vai atsūtot e-pastu vismaz sešas stundas pirms noteiktās vizītes laika. Tas palīdzēs mums veiksmīgi saplānot citu pacientu vizīšu laikus. Paldies visiem, kas šādi jau rīkojušies!

Otrais – cerams, ka esam daudz maz viesuši skaidrību par to, kādēļ ne vienmēr, ja pierakstījāties uz 10.00, tieši 10.00 jūs jau sēžat zobārsta krēslā un jums pretī jau sēž speciālists ar instrumentiem rokās. Tādēļ aicinām vienmēr vizītei ieplānot papildu laiku, lai vizītes sākuma aizkavēšanās gadījumā, jums nerastos lieki stresi un pārdzīvojumi un mūsu speciālists varētu izdarīt savu darbu līdz galam.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

Free ‘Travel Like a True Adventurer’ E-book

1. Pakalpojuma sniegšanas adrese un kontaktinformācija

Zobārstniecības klīnika “Dental Art”

Krišjāņa Barona iela 20, 2.stāvs., LV-1010, Latvija

Phone: +371 67278933 

E-pasts: info@dentalart.lv 

www.dentalart.lv

2. Rezervācijas

Pilna mutes dobuma higiēnas rezervāciju iespējams veikt mūsu mājas lapā, tiešsaistē izvēloties kādu no rezervācijai pieejamajiem datumiem un laikiem.

Rezervācijai pieejamie datumi un laiki ir aktuāli brīdī, kad mājas lapas lietotājs uzsāk aktivitāti mājas lapā un tie atjaunojas ar regularitāti katras 10 minūtes. Tā kā pastāv iespēja, ka mājas lapas lietotāja rezervācijai izvēlētie datumi var tikt vienlaicīgi rezervēti arī izmantojot citus reālā laikā rezervācijām paredzētos kanālus, piemēram, telefonu vai citas tiešsaistes platformas, tad situācijās, kad būs radušies dubultas rezervācijas, klīnikas administrator sazināsies ar lietotāju, lai vienotos par izmaiņām veiktajā rezervācijā. Izmaiņas rezervācijā tiks piedāvātas atkarībā no apstākļiem, un ņemot vērā brīvo laiku pieejamību.

Uzsākot rezervācijas procesu mājas lapā, lietotājam tiek dots laiks 10 minūtes, lai pabeigtu rezervāciju.

Rezervācija ir uzskatāma par apstiprinātu, kad lietotājs ir norēķinājies par rezervāciju, izmantojot tiešsaistes maksājumu sistēmu mājas lapā, un rezervāciju sistēmā nav radušies dubultās rezervācijas, augstāk minēto iemeslu dēļ.

Rezervāciju iespējams atcelt jebkurā laikā.

Rezervācijas maksu atmaksā

  • 100% apmērā – atceļot ne mazāk kā 2 nedēļas pirms rezervācijas sākuma;
  • 50% apmērā – atceļot ne mazāk kā 1 nedēļu pirms rezervācijas sākuma;

Atceļot rezervāciju mazāk kā 1 nedēļu pirms noteiktā datuma, maksa netiek atgriezta. Maksa netiek atgriezta arī neierašanās gadījumā.

Ja neparedzamu apstākļu dēļ, pacientu nav iespējams pieņemt paredzētajā datumā rezervācijas maksa tiek atgriezta pilnā apmērā, bez laika ierobežojuma. Šādās situācijās tiek darīts viss iespējamais, lai pacientam palīdzētu atrast citu laiku procedūrai.

3. Maksājumi

Maksa par rezervāciju jāveic 10 eiro apmērā, kas ir daļa no gala summas, kas norādīta kā maksa par pakalpojumu jau pēc 10 eiro atlaides, kas piemērota par rezervācijas veikšanu tiešsaistē.

Maksājumu iespējams veikt ar maksājumu karti rezervācijas laikā mājas lapā.

Rezervācijas maksas atgriešana, gadījumā, ja rezervacija tiek atcelta saskaņā ar punktu 2, var aizņemt līdz pat 30 dienām, taču vairums maksājumu nepārsniegs 10 darba dienas no rezervācijas atcelšanas brīža.

Mūsu mājas lapa izmanto digitālās drošības sertifikātu SSL (Secure Socket Layer), kas nodrošina lietotāja datu drošību un konfidencialitāti.

Uzmanību: Ja maksājuma laikā rodas tehniskas problēmas un lietotājam netiek piedāvāta iespējam maksāt ar karti, lūgums rezervācijai izmantot citu e-pastu vai mēģināt veikt rezervāciju no citas ierīces.

4. Privātuma politika un sīkdatnes

SIA “Dental Art” ir veikusi visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu drošību un nepieļautu to nepamatotu nokļūšanu trešo personu rīcībā.

  • SIA “Dental Art” zobārstniecības klīnikas un/vai interneta vietnes  www.dentalart.lv apmeklēšanas laikā SIA “Dental Art” var saņemt informāciju, kas satur personas datus:
    1.1. iegūstot personas datus tiešā veidā (piemēram, vārds un uzvārds, personas kods, tālruņa numurs un e-pasta adrese)  ārstniecības procesa nodrošināšanai un ārtstniecības pakalpojuma kvalitātes kontrolei.
    1.2. par interneta vietnes www.dentalart.lv apmeklējumu informācija tiek iegūta arī netiešā veidā, piemēram: izmantojot sīkdatnes un/vai citus tehniskus līdzekļus. Šīs darbības mērķis ir uzraudzīt un nodrošināt labāku www.dentalart.lv izmantošanu un attīstību.
  • Personas datus SIA “Dental Art” apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot personas datus, SIA “Dental Art” izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.
  • Izmantojot zobārstniecības klīnikas “Dental Art” pakalpojumus, Klients/Pacients piekrīt un atļauj SIA “Dental Art” reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt personas datus, kurus Klients sniedz SIA “Dental Art”, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams, un šādiem mērķiem:
    3.1 datu apstrāde ir nepieciešama ārstniecības procesa nodrošināšanai;
    3.2 dati ir nepieciešami Klienta/Pacienta identificēšanai un uzskaitei;
    3.3 dati ir nepieciešami saziņai un informēšanai (epasta un/ vai īsziņas sūtīšanai);
    3.4 dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet darījuma – ārstniecības procesa un tā nodrošināšanas.
  • SIA “Dental Art” nodrošina Klientu/Pacientu personas datu aizsardzību un drošību, to neizplatīšanu trešajām personām atbilstoši tam, kā to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, tai skaitā arī ārstniecības iestādei saistošie LR normatīvie akti.
  • Klientam/Pacientam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrādi vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Klients/Pacients jebkurā brīdī var pieprasīt savu datu dzēšanu. SIA “Dental Art” apņemas izpildīt šo Klienta prasību tādā apjomā, kamēr tā nav pretrunā ar ārstniecības iestādes darbību regulējošiem LR normatīvajiem aktiem.
  • Klientam/Pacientam, iesniedzot rakstiskā veidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju par to, kādi Klienta/Pacienta personas dati SIA “Dental Art” rīcībā.
  • Klientu/Pacientu personas dati tiks glabāti ne ilgāk par termiņu, ko nosaka normatīvo aktu prasības.

Google, viens no mūsu trešo personu reklāmdevējiem, var pievienot sīkfailus, lai radītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat izvēlēties atteikties no Google sīkdatņu izmantošanu, apmeklējot Google reklāmas un satura tīkla privātuma politiku.

Tas pats ir attiecināms arī uz Facebook. Facebook var pievienot sīkfailus, lai rādītu attiecīgās reklāmas, balstoties uz jūsu vēlmēm un jūsu apmeklējumu mūsu mājas lapā un citās vietnēs internetā. Jūs varat uzzināt vairāk par Facebook pielietotajām tehnoloģijām vai aizliegt Facebook izmantot sīkfailus sadaļā Konfidencialitāte.

Mūsu jaunumu lapa vienmēr iekļaus saiti, lai atteiktos no jaunumu saņemšanas. Līdzko jūs būsiet attiecies no jaunumu saņemšanas jūsu e-pasts tiks dzēsts no mūsu e-pastu saraksta, kas tiek lietots jaunumu saņemšanai.

PIETEIKT VIZĪTI

Sergejs Andrijevskis

Sergejs ir zobārsts implantologs, mūsu klīnikas īpašnieks.

Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī MBA studijas. Sergejs maģistra grādu zobu implantoloģijā un zobārstniecības ķirurģijā ieguva Starptautiskajā Medicīnas koledžā (IMC), Vācijā.
Profesijā nonācu tādēļ, ka mani interesēja medicīna un zobārstniecība. Ar laiku radās arī ideja par pašam savas zobārstniecības klīnikas atvēršanu.

Brīvajā laikā, kura man gan nav ļoti daudz, labprāt dodos skriet, apmeklēju boksa treniņus un karstās jogas nodarbības. Interesē 20. gadsimta vēsture.
Savā darbā vados pēc principa: stomatoloģija ir ne tikai medicīna, bet arī māksla!

Zobu implanti ir zobu aizstājēji, kad traumas vai slimības gadījumā dabīgos zobus ir nācies zaudēt pavisam. Implants ir risinājums gan viena trūkstoša zoba aizvietošanai, gan pilnīga zobu trūkuma gadījumos, turklāt, ne vienmēr nepieciešamo implantu skaits ir vienāds ar trūkstošo zobu skaitu. Piemēram trīs blakus trūkstošu zobu gadījumā nepieciešami tikai divi implanti un tiltiņs, savukārt, lai aizvietu visu augšējo 16 zobu rindu, nepieciešami tikai četri implanti un tilts, tāpēc jebkura ārstēšana obligāti ir jāuzsāk ar kosultāciju pie speciālista, lai uzzinātu vislabāko risinajumu tieši savai situācijai un diemžēl vai par laimi tā visticāmāk atšķirsies no jekbkuras citas pieredzes stāsta.

ЗАПИСАТЬСЯ

Share on facebook
Share on whatsapp

ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ НА ГИГИЕНУ

ПОДАРОЧНАЯ КАРТА

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZITI

Share on facebook
Share on whatsapp

pirkt zobu higiēnu tiešsaistē ar 10 eiro atlaidi

PIRKT DĀVANU KARTI

PIETEIKT VIZĪTI

    VAI
    REĢISTRĒJIETIES HIGIĒNAI ONLINE

    Pieteikt vizīti

      JŪLIJA CIPĻAKOVA

      Julija ir mūsu zobu higiēniste.

      Pieteikt vizīti

        PIETEIKT VIZĪTI

        Jogita Habeka

        Jogita ir mūsu zobārste protēziste.

        Mēs nodrošinam vides pieejamību pacientiem ar ierobežotām funkcionālām spējām.

        Veicot pierakstu mūsu klīnikā, lūdzam informēt administratoru par palīdzības nepieciešamību, un mēs priecāsimies Jums palīdzēt!
        Jūsu vajadzībām ēkā ir izvietots pacēlājs, ir arī lifts, ka arī tualete ar pietiekami plašām durvīm.

        Detalizēta informācija par pakalpojumu saņemšanu personām ar funkcionālajiem traucējumiem pa tālruniem 29207418, 67278933.

        PIETEIKT VIZĪTI

          PIETEIKT VIZĪTI

            PIETEIKT VIZĪTI

            Abdulkarims Alkadi

            Karims ir mūsu zobārsts ortodonts.

            Viņš ir pabeidzis Rīgas Stradiņa universitāti, ka arī Damaskas universitāti, kur apguva visu par ortodontiju, sakodieniem un breketēm.

            Par zobārstu kļuvu tādēļ, ka man patīk palīdzēt citiem, man patīk redzēt smaidu pacientu sejās pēc tam, kad problēma ir novērsta un viņiem nekas vairs nesāp. Savukārt pēc ortodontiskās ārstēšanas man ir prieks redzēt patiešām laimīgus pacientus, kuri ir priecīgi par sasniegto rezultātu. Kad man ir brīvs laiks un iespējas, labprāt skatos filmas un ceļoju.

            ЗАПИШИСЬ СЕЙЧАС